اهمیت لینک‌سازی در سئو > 자유게시판

본문 바로가기

사이트 내 전체검색


اهمیت لینک‌سازی در سئو

페이지 정보

작성자 Harvey 작성일 24-10-08 05:13 조회 20 댓글 0

본문

طراحی سایتی با زیرساخت مناسب و مطابق با استانداردهای روز دنیا اولین و مهمترین گام برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است.

امروزه طراحی سایت به ۲ شیوه کدنویسی با زبان‌های برنامه‌نویسی وب و یا طراحی به کمک سیستم‌های مدیریت محتوا انجام می‌شود.

چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

به صفحه دریافت کننده لینک اعتبار می افزاید و رتبه بندی در موتورهای جستجو را بهبود می بخشد.
به دامنه دریافت کننده لینک اعتبار و ارزش افزوده و به صفحات آن دامنه اجازه می دهد تا رتبه خود را تا حدی بهبود ببخشند.
انکرتکست یا متن لنگر لینک، موضوع محتوای وب سایت را به موتور جستجو و به طور خاص صفحه دریافت کننده لینک نشان می دهد.
کاربران بر روی لینک ها کلیک می کنند و در نتیجه ترافیک به اصطلاح ارگانیک یا مستقیم برای سایت ایجاد می شود.

Basic-SEO-concepts-blog-pic-001.webpدر حقیقت باید بپذیریم که نمی‌توان برند را تعریف کرد. هر تعریفی ارائه دهید، عده‌ای راضی و عده‌ای ناراضی خواهند شد.
یک روش شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله، آن است که بیست یا سی تعریف برند را فهرست کنم و به شما ارائه بدهم. اما چنین سبکی بیشتر به درد کتاب‌های مرجع و هندبوک‌ها می‌خورد و کار ما را راه آژانس دیجیتال مارکتینگ نمی‌اندازد.
بنابراین، از میان انبوه تعریف‌های ارائه شده، چند مورد را که مفید است، انتخاب کرده‌ام و مطرح می‌کنم.
این موضوع را به خاطر داشته باشید که ادعایم این نیست که تعریف برند در این چند مورد خلاصه می‌شود، بلکه تأکیدم بر این است که وقتی اصطلاح برند را به کار می‌برم، این تعریف‌ها را مد نظر دارم:
برند یعنی قول و قرار

انتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسب‌و‌کاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی دیجیتال نیز با مشکلات زیادی مواجه می‌گردد.

سئو یعنی فرآیند انجام کارهایی که سایت شما را به بهترین شکل ممکن و طبق پارامترهای استاندارد به موتور جستجو معرفی کند.

teck-seo-blog-pic-ding-001.webpمی‌توان گفت برند یک معنای عام دارد و یک معنای خاص.
در معنای عام، هرگاه حول یک نام یا نماد، تداعی‌هایی شکل بگیرد، آن نام یا نماد به یک برند تبدیل شده است. به عبارتی در معنای عام می‌توان گفت نام یک کلاهبردار بزرگ یا یک قاتل زنجیره‌ای هم می‌تواند برند باشد.
اما در معنای خاص، معمولاً برند را برای نام یا نمادی به‌کار می‌برند که محبوب و مورد احترام است.
وقتی مدیر یک رستوران می‌گوید ما الان به یک برند تبدیل شده‌ایم، قاعدتاً منظورش این است که در اثر تلاش‌هایشان برندی محبوب و مورد اعتماد شکل گرفته است.
البته در بسیاری از موارد، برندها ترکیبی از تداعی‌های مثبت و منفی هستند. مثلاً شاید کوکاکولا هم‌زمان برای شما دو وعده‌ی «لذت نوشیدن» و «چاقی و بیماری» را تداعی کند.
در مجموع وقتی از برند و برندسازی حرف می‌زنم، معمولاً منظورمان معنای محدودتر برند است. یعنی فرض‌ بر این است که تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها آژانس دیجیتال مارکتینگ و فعالیت‌ها با این هدف انجام می‌شوند که احترام و اعتبار برای یک برند کسب شود.
علم برندسازی

گوگل یک Web Search Engine بسیار پربازدید است. موتور جستجوی وب، یک نرم‌افزار برای پویش و گشت‌وگذار در شبکه جهانی گسترده (Word Wide Web) است. مباحث فنی متعددی در پشت پرده یک موتور جستجو قرار دارد اما مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهد عبارت است از:

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

TEL. 041-554-6204 FAX. 041-554-6220
충남 아산시 영인면 장영실로 607 (주) 비에스지코리아
대표:홍영수 /
개인정보관리책임자:김종섭

상단으로
PC 버전으로 보기